Nowoczesne projekty reklamowe realizowane są dzięki oryginalnym technikom graficznym oraz przy zastosowaniu innowacyjnych nośników reklamowych. Oczywiste jest, że każda firma chce włączyć do kampanii reklamowej takie materiały, które będą maksymalnie skuteczne ze sprzedażowej perspektywy.
Potencjał reklamy świetlnej
Duże znaczenie w wielu firmach mają reklamy zewnętrzne, które można dostosować do okoliczności oraz wszystkich oczekiwań klienta. W ramach reklamy typu outdoor realizowane są rozmaite szyldy reklamowe, plakaty i kasetony. Każda branża może wybrać takie rozwiązania, które będą najbardziej trafne. Powodzeniem cieszą się też napisy 3D, które wykonywane są w różnych kształtach, kolorach i wielkościach. Wysokiej jakości litery świetlne Warszawa proponuje z trwałych materiałów, które są odporne na działanie zmiennych warunków pogodowych. Take projekty przeważnie realizowane są z dibondu, styroduru, plexi oraz PCV. Podświetlenie sprawia, że taka reklama jest bardzo dobrze widoczna z dużej odległości. Co więcej, napisy z podświetleniem LED wyglądają nowocześnie i utożsamiane są z innowacyjnością, także w innych obszarach funkcjonowania firmy. Napisy 3D umieszczane są bezpośrednio na ścianach budynków i elewacjach. Mogą być też zrealizowane jako projekty wolnostojące, zlokalizowane w ruchliwym punkcie miasta. Designerska reklama zewnętrzna to jeden ze sposobów na pozyskanie większej grupy odbiorców, którzy będą realnie zainteresowani proponowaną ofertą.
Oryginalnie zaprojektowane reklamy przyciągają uwagę przechodniów i kierowców, stąd reklama zewnętrzna doskonale sprawdza się w przestrzeni miejskiej. Możliwości realizacji takich projektów jest bardzo dużo, co również przekonuje firmy do zastosowania nowatorskich technik outdoorowych.